Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Fernando José Torres Sanz

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Fernando José Torres Sanz Empty Fernando José Torres Sanz vr aug 27, 2010 5:45 pm

Fernando

Fernando

Naam: Fernando José
Achternaam: Torres Sanz
Bijnaam: -
Leeftijd: 26
Geboorteplaats: Fuenlabrada

Innerlijk: Zelfzuchtig, sportief, slechte verliezer, arrogant, levensgenieter, bevooroordeeld.
Fernando is ontzettend zelfzuchtig. Hij denkt alleen maar aan zich zelf en vind zich zelf ook het belangrijkste. Daarbij is hij vreselijk arrogant en heeft hij soms het gevoel dat de wereld enkel en alleen om hem draaid, hij houd er van om eer te krijgen is heel erg sportief maar kan absoluut niet tegen zijn verlies. Hij geniet van zijn leven, houd van feestjes en uit gaan en denkt dat hij alles al over iedereen weer bij zijn eerste aan blik, wat heb dus bevooroordeeld maakt.
Uiterlijk: Fernando heeft een normale bouw, erg gespierden kuiten en een normaal gespierd lichaam. Zijn haar is bruin zit meestal als een kuif en hij heeft bruine ogen.
Lengte: 1.86

Extra: Hij is een geweldige voetballer obviously
Plaatje:

Fernando José Torres Sanz 28rozk
Fernando José Torres Sanz 15qovvo

2Fernando José Torres Sanz Empty Re: Fernando José Torres Sanz vr aug 27, 2010 5:48 pm

Hannah

Hannah

Hallllllo ik ben Torres fan #1!

3Fernando José Torres Sanz Empty Re: Fernando José Torres Sanz vr aug 27, 2010 5:53 pm

Fernando

Fernando

Geheh What a Face

4Fernando José Torres Sanz Empty Re: Fernando José Torres Sanz vr aug 27, 2010 5:55 pm

Hannah

Hannah

Wel jammer dat je zijn innerlijk echt totaal anders hebt gemaakt dan ik hem in mijn hoofd heb, HAHAH maar ja ik kan niks slechts bedenken bij zijn lieve kopje. I love you

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum