Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ricardo Izecson dos Santos Leite

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ricardo Izecson dos Santos Leite Empty Ricardo Izecson dos Santos Leite do aug 26, 2010 8:39 pm

Ricardo

Ricardo
Admin

Kaká is niet spaans, ik weet het. Hij's ook geen 24 en zn innerlijk klopt natuurlijk niet maar hijs leuk oke hoi ik ben lui :3

Naam: Ricardo Izecson dos Santos Leite
Bijnaam: Ricky, Kaká
Leeftijd: 24 (Ja ik weeeeet het, Kaká is 28 but who cares <3)
Geboorteplaats: Madrid

Innerlijk: Sportief, zelfverzekerd, aardig, levensgenietend, doorzetter, arrogant, eigenwijs, rommelig.
Ricardo is ontzettend sportief en heeft er geen problemen mee om lang te trainen. Hij is een doorzetter en als hij iets wil bereiken dan gaat hij er ook voor, hoe lang het ook mag duren. Hoewel hij vaak nogal arrogant overkomt - en ook kan zijn - is hij juist heel aardig als hij je wat beter kent, en zeker als je ook echt iets voor hem betekent - dan kan hij juist weer iets té beschermend worden. Wat wel irritant is is dat hij enorm eigenwijs is en altijd zijn eigen zin wil krijgen, zelfs als hij ongelijk heeft over iets. Hij is zelfverzekerd en ervan overtuigd dat hij zelf altijd gelijk heeft. Verder kan hij soms nogal onhandig zijn. Zijn spullen is hij altijd kwijt en zijn kamers zijn altijd een enorme rommel.
Uiterlijk: Ricardo heeft bruin halflang haar, bruine ogen en een redelijk gespierd lichaam. Hij is voor een jongen niet abnormaal lang maar zeker niet klein en kan soms nogal chagrijnig kijken. Als hij lacht straalt zijn hele gezicht meteen.
Lengte: 1,86

Extra: Vanwege een brand in zijn huis vroeger is hij bang voor vuur. Verder is hij niet zo snel bang. En natuurlijk is hij een geweldige voetballer <3
Plaatje:

Ricardo Izecson dos Santos Leite Kaka%205
Ricardo Izecson dos Santos Leite KAKA_NEW

https://footballrpg.actieforum.com

2Ricardo Izecson dos Santos Leite Empty Re: Ricardo Izecson dos Santos Leite do aug 26, 2010 11:24 pm

Hannah

Hannah

Rickyyyyy I love you

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum